onsdag, november 07, 2007

Anders og Helle - føj for satan!

Droppede fuldstændig valgkampen, da jeg overvågede debatten mellem Anders Fogh og Helle Thorning på DR i lørdags. Kort opsummeret startede debatten sådan her:

Anders: Hej jeg hedder Anders, jeg hader indvandrer, så stem på mig.
Helle: Hej jeg hedder Helle, jeg hader indvandrer, så stem på mig!
Anders: Gu gør du ej!
Helle: Jo jeg gør! Jeg hader dem!
Anders: Du lader jo bare som om! Hvis du kommer til magten så kommer er der nogle indvandrer der får det bedre!
Helle: Pjat!
Anders: Jojo, du har selv lovet 60 flygtninge fra min favoritkrig i Irak at de må få et arbejde, mens vi venter på at smide dem tilbage til en sikker død - og så ved vi alle hvad der sker - så vrimler det ind med folk der bliver forfulgt! Føj!
Helle: Nej nej, jeg hader altså indvandrer - og det er jo kun 60 personer - og vi smider dem jo alligvel tilbage til den sikre død bagefter, så det gør jo ingen forskel.
Anders: Sikke noget pjat. Du er falsk indvandrerhader. Og se blot på de partier der vil gøre dig til statsminister. Der er nogle af dem der syntes indvandrer skal til landet blot fordi de er ved at dø.Det går galt!. Du kan ikke hade indvandrer på den måde! Vi ender med at have hele mellemøsten i baghaven!
Helle: Og ja, hvad med dig selv. Ny Alliance har jo også sagt at de godt kan lide indvandrer, og vil give de 60 indvandrer lov til at arbejde! Du kan heller ikke hade indvandrer ordentligt!
Anders: Jojo, for Naser Khader har lovet mig at når han bliver valgt ind så kan vi hade sammen! Han mente det slet ikke!
Helle: jo!
Anders; nej!

Jeg ha vigtigere ting end at se to idioter kæmpe om at få de xenophobiske danskeres stemmer - jeg lukker øjne og ører og stemmer på Asmaa. For den her valgkamp er sgu for ulækker!

Etiketter: , , , , , ,