torsdag, juni 15, 2006

Så starter den sidste læseferie..

ja nu skal man til det igen. Med tunge skridt bliver bøgerne fundet frem, diverse noter printet ud, mens man prøver at få et overblik over pensum. Det er den samme trummerum som hvert kvartal og det er ikke blevet nemmere at blive inspireret. Så det er kun dagenes evindelige fremmarch mod eksamenen der trækker i e'n.

Imens alt det foregår kan man jo foretage alverdens overspringshandlinger, såsom at læse om den nye bog om mohammedkrisen, forfattet af højrefløjens ynglingshadepersoner Thøger Seidenfaden og Rune Engelbrecht.

Her er nogle af kommentarerne fra højrefløjen til bogen. Kommentarer der naturligvis alle er personangreb.

Peter Skaarup, Dansk Folkeparti:
Jeg undrer mig meget over parløbet mellem Engelbreth og Tøger Seidenfaden. Umiddelbart kan jeg godt forestille mig Engelbreth finde frem til sådanne konklusioner, men Tøger har jeg ellers altid haft stor respekt for i forhold til hans skarpe politiske analyse. Jeg synes imidlertid ikke, den her undersøgelse bygger på noget, der på nogen måde kan siges at være skarpt.
Carsten Juste, Jyllands-Posten:
Jamen, Tøger Seidenfaden opfatter i dag sig selv som leder af oppositionen, og det er jo heller ikke særlig svært at indtage den position, for vi har ikke rigtigt i dag en politisk opposition længere. Jeg undrer mig også meget over, at Tøger Seidenfaden, som er leder af det, der skal forestille at være en uafhængig avis, slår sig sammen med en politiker som Rune Engelbreth Larsen. Det forekommer mig at være meget betænkeligt.

Det lyder som en bog der skal købes :o)

link til omtale af bogen på humanisme.dk