fredag, juni 09, 2006

Google Spreadsheet


Der er kun en ting der er federe en ny mac-software, og det er nyt google-ware. Ja jeg er også bidt af googlemaniaen, og hver gang de udsender noget nyt, vil jeg være med.

Så jeg hoppede naturligvis på google spreadsheet, og fik adgang til betaversionen idag. Og jeg syntes faktisk den overraske positivt!. Det virker ligeså godt som excel, men der er klare fordele ved at det er nemmere at dele det, ja man kan redigere i det samme regneark samtidigt med andre personer!.
Ikke at jeg lige præcist ved hvad jeg skal bruge det til, men da google spreadsheet også kan åbne nogle af de irriterende .xls filer man får smidt i nakken engang imellem, er jeg helt sikker på at google spreadsheet er kommet for at blive.

Og så er det gratis :o)

link til google spreadsheet