fredag, juni 09, 2006

Anden var ikke på coke


Ja så fik jeg som så mange andre set Andens nye show. An(d)meldelser har jo været forrygende, så da arbejdet tilbød mig en gratis billet tog jeg glad imod. Ville personligt ikke betale 290 kroner for at se stand-up, men når det nu bliver kastet i nakken på en..

Anyway, showet er heller ikke rigtig stand-up. Mere en hybrid mellem teater, stand-up og psykologisk-selv-analyse. Ganske fornøjeligt og til tider hylende morsomt..Men til andre tider lige navlepillende nok, til min smag. Det har syntes jeg Anden en tendens til og her går det over gevind. Der er grænser for hvor meget jeg interesserer mig for Andens lyst til at kæresten skal dø for at han kan slippe nemt ud af forholdet, eller hvordan han har købt amerikansk snuf-film og inderst inde syntes det var fedt.

Så er I advaret. Men morsomt er det. Det meste af tiden :o)

link til fbi.dk