torsdag, oktober 02, 2008

Uriasposten fører hetz mod voldsofre

Farcen om Kim Møllers fra Uriaspostens forargelse over at han og hans børn blev omtalt på en væmmelig blog, er nu kulmineret. I denne uge raser han over nyhedsmediernes behandling af overfaldet på en folketingskandidat fra enhedslisten i Aarhus. Kim beklager at nyhedsmedierne kun fokuserede på det faktum at hun som folketingskandidat var blevet groft overfaldet - ikke gik igang med at kritisere hendes politiske holdninger.

Som sædvanligt gør Kims kommentatere det beskidte arbejde, han ikke selv tør - men naturligvis har ansvaret for:

Det genererer mig overhovedet ikke, at de venstreekstremistiske smager deres egen medicin og om dette overfald er politisk motiveret tvivler jeg på, men jeg er sgu ikke ked af at hun har kysset asfalten…

Kommentar af Onion — torsdag 2. oktober 2008 @ 13:52

Senere kommer linket til hendes facebookprofil med tilhørende mobiltelefonnummer:

Her er Sarahs Facebook:

http://da-dk.facebook.com/people/*****

Kommentar af Søren Rasmussen — torsdag 2. oktober 2008 @ 15:31

Så dukker det op at hun tilsyneladende er jøde - så starter den nazistiske stemning..

(..)Og jeg kommer aldrig til at forstå hverken halv eller heljøder som fx. Sarah og Thøger Silketråd(...) Eller er jøder ambivalente i deres hovmod? Søger de selv inkvisationens bål, Galug lejrene, gaskamrene?

Jeg er træt af at skal have ondt af jøder, især dem, der selv beder om volden. (..)

Kommentar af bodil — torsdag 2. oktober 2008 @ 16:51

(..)Som man sår, så høster man.

falkeøje

Kommentar af falkeøje — torsdag 2. oktober 2008 @ 21:35



Som vi før har påvist, så er det en tæt sammenhæng mellem offentlig udhængning på Uriasposten, og voldstrusler mod uskyldige politiske modstandere. Jeg vil vædde en kildevand på at Sarah Bruun snart får højrefløjens stormtropper at føle. Det er ulækkert og ufatteligt lavt.

Etiketter: , , , , ,