lørdag, januar 14, 2006

panik!

så skete det. Endelig vil mine venner, der er trætte af mine foredrag om Macs fortræffeligheder sige. Min stakkel powerbook er gået helt kold. Den startede med at give mærkelige fejlbeskeder, og nu vil den slet ikke boote. Så nu er det lige som i de gode gamle dage med Windows, med at finde alverdens cder frem, med diverse styresystemer på, og få liv i den lille stakkel.
Rationelt set er det jo meget godt, man kunne sige at jeg fik mere tid til min eksamenen, men som alle med bare en lille smule indsigt i os computerafhængiges hverdag, er resultatet naturligvis det stik modsatte. Lektierne ryger til side, og man sidder og bander og svovler indtil computeren viser livstegn igen.

Lidt trøst er der dog i, at drengene fra Magtens Korridorer endelig fik løn som fortjent, og vandt P3s lytterpris igår aftes. Jeg fik ikke set det, men glæder mig til at se optagelsen. Et stort tillykke herfra!

link til magtenskorridorer.dk
link til min wiki om drengene