tirsdag, januar 10, 2006

et logisk skridt.

Ok. Lad mig følge logikken lidt, hos de folk der ikke laver andet end at svine muslimer til. Hvis Islam er ligeså slem som nazismen, og dermed skal bekæmpes, så må den logiske konsekvens jo værre at man kan generalisere over alle religioner. Diverse præster i folketinget for DF, mener jo også at kristendommen er en bedre religion end islam. Så må generalisering af jødedommen jo være helt fin. Denne logik har Karsten Holt, kendt højrefløjsdemagog så fulgt:

"Jeg er træt af hvordan jøder overalt vrænger og gør nar af det samfund de tager ophold i. Hvordan de korrumpere og intrigere. Hvordan de er som besatte af at nedbryde og ødelægge. Jeg er træt af at se hvordan love, medier og enhver anden form for forretning og penge nedbrydes. For så at genskabes i jødens favør. Jeg er træt af at se lande og kontinenter lægges øde. Kun for at jøden kan rage til sig.

Jeg er træt af den jødiske måde at føre krig på. De kender kun en: den Zionistiske Krigsførelse. En form for krig fuldstændig renset for moral og menneskelighed. Kun udkæmpet for en kortvarig tilfredsstillelse af jødernes evige hævntørst. Krig funderet i forgiftet information, kreativ destruktion og kontinuerlig revolution. Jeg græmmes når uvurderlige kulturskatte bombes i smadder og bevist ødelægges af jødisk kontrollerede militærstyrker."

Eller oversat til politisk korrekt nydansk:

"Jeg er træt af hvordan muslimer overalt vrænger og gør nar af det samfund de tager ophold i. Hvordan de korrumpere og intrigere. Hvordan de er som besatte af at nedbryde og ødelægge. Jeg er træt af at se hvordan love, medier og enhver anden form for forretning og penge nedbrydes. For så at genskabes i muslimernes favør. Jeg er træt af at se lande og kontinenter lægges øde. Kun for at muslimer kan rage til sig.

Jeg er træt af den islamiske måde at føre krig på. De kender kun en: den Muslimske terroisme. En form for krig fuldstændig renset for moral og menneskelighed. Kun udkæmpet for en kortvarig tilfredsstillelse af muslimernes evige hævntørst. Krig funderet i forgiftet information, kreativ destruktion og kontinuerlig revolution. Jeg græmmes når uvurderlige kulturskatte bombes i smadder og bevist ødelægges af muslimsk terrorister"

Jep du hørte rigtigt, det er lyder sgu som Mogens Camre, god gammeldags fyr fra Dansk Folkeparti. Herligt hva? Hvem var det lige der ville have afskaffet racismeparagrafen, engang til?

link til mogens camre citater (advarsel, fungerer ikke på mac, m. firefox)
link til karsten holts syge side
link til historien i politiken