mandag, januar 09, 2006

Hvem er landsforræder?

Hvis nu jeg tog til Tyskland for at bede den tyske regering om at hjælpe mig i en sag, hvor jeg syntes den danske regering var efter mig, ville jeg så være en landsforræder?
Hvis jeg klagede til menneskerettighedsdomstolen, fordi jeg syntes at jeg var blevet udsat for krænkelser som den danske regering ikke gjorde noget ved, er jeg så en landsforræder?
Hvis jeg prøvede at få et internationalt pres mod en dansk avis op at køre, er jeg så en landsforræder?
nej vel.

Så hvad er det lige præcist der sker for Pia Kjærsgaard når Islamisk Trosamfund bliver anklaget for landsforræderi? De udnytter jo bare de pressionsmuligheder de har - ikke meget værre end når Mærsk truer med at flytte ud af landet, hvis der kommer skat på olien.

så drop det Pia, du vil gerne have en krig mod islam, men den får du ikke. Ikke så længe der er bare lidt fornuft tilbage i Danmark

link til pias kortslutning