tirsdag, december 25, 2007

Åh for dælen da..

Jeg troede ikke jeg skulle komme så langt ud, men jeg er lige ved og næsten. Det er en stor omvæltning, men jeg er simpelthen ved at blive træt af det gamle og vil have noget nyt. Noget bedre, med federe farver og bedre opdateringer. 
Jeg snakker her om Firefox til mac der er ved at pisse mig af. Den vil aldrig helt som jeg vil, den viser ikke billederne - ja den er simpelthen blevet dårlig. Ja den har stadig flash-block og bookmarks synkronisering. Men det er bare ikke nok, når hjemmesider ikke kan vises!
Så nu har Safari 3.0 fået chancen. Den fede in-doc søgning og den hurtigere rendering gør godt, og nu kan den også visse endnu flere sider. Herligt. Så mangler jeg bare flashblock - adblock og foxmarks :(

og..i øvrigt..bare sådan for en god ordens skyld:








Etiketter: , , ,