fredag, oktober 07, 2005

nu er jeg så "heldig"..

..at min lillebror, og ja for den sags skyld det meste af min familie stemmer på Dansk Folkparti. Derfor har jeg fået noget andenhåndsviden om hvorledes de sidste par dages stormløb mod partiet har haft sin virkning. DFs vælger er tilsyneladende blevet fornærmede over.. "at politikerne ikke laver andet end at svine hinanden til".
Denne ikke helt logiske konsekvens (jeg mener hvad laver DF andet end at svine andre folk til?), har gjort at tilslutningen til DF tilsyneladende ikke er faldet mærkbart. Derimod er tilslutningen til Venstre faldet en del, hvilket naturligvis skyldtes at Venstre vel er det parti der er mest afhængig af DF og at folk der stemmer på Venstre måske ikke syntes det er så fedt at være gift med DF lige for tiden.
Det er vel her mulighederne ligger, og det er også derfor jeg kun kan heppe og håbe på at stormløbet mod Dansk Folkeparti fortsætter. Det kan og må ikke være gratis at benytte den indre danske svinehund som parlamenterisk grundlag. Det er ihvertfald min ydmyge holdning.

link til artikel om meningsmåling
link til ros af Rune, enmandshæren der bekæmper DF