torsdag, oktober 06, 2005

Jeg er et rodehoved..

..og jeg glemmer mine ting alle mulige steder. Det har jeg været lige siden børnehaven hvor jeg mistede utallige huer og halstørklæder. Efterhånden som jeg er vokset op, har det hængt ved, og jeg har faktisk formået at glemme en bærbar computer i et pizzaria, og en videomaskine i et tog.

I disse terrortider er der desværre ikke plads til sådan nogle som mig, og det er da helt sikkert kun et spørgsmål om tid før hele s-togssystemet bliver stoppet og rullemarie sendt ud for at puffe til en af mine glemte tasker, indeholdende et par bøger og en trøje. Så er I advaret. Nogle burde nok slappe lidt af, for der er trods alt nok lidt flere af min slags, end folk der kaster omkring sig med bomber her i København

link til endnu en historie om en falsk bombealarm