torsdag, august 03, 2006

dansk front, igen igen..

Et fremtrædende medlem af Konservativ Ungdom, er blevet afsløret som medlem af Dansk Front. Kasper Demaat forsvarer sit medlemskab, med følgende svada, man hører igen og igen:

citat fra artiklen i Politiken:

»Jeg har altid haft en stor nationalfølelse, derfor meldte jeg mig ind i Dansk Front«, siger han til Ekstra Bladet.

Han har i Dansk Front fundet et debatklima, hvor man kan sige, hvad man mener uden at få skudt i skoene, at man er nazist eller racist:

»Jeg vil gerne understrege, at jeg selv hverken er nazist eller racist. Men hos Dansk Front kan man debattere uden hele tiden at blive svinet til for at have et kritisk syn på fremmede. Problemet er, at man andre steder knap kan løfte et øjenbryn uden at blive anklaget for at være racist og fremmedhader«, siger han.

Stakkels fyr, sådan at være fanget i det åh-så-politiske korrekte Danmark, hvor man knap nok må sige at indvandrer og deres børn snyder med deres socialhjælp(nårh nej), at flygtningebørn har for meget plads når de er 5 om et værelse (nårh nej!).

Godt han har fundet et hjem i Dansk Front, hvor man naturligvis ikke bliver skudt i skoen for at være racist eller fremmedhader. Der er man alle i samme fremmedhadske nazibåd. Lidt hyggebilleder fra dansk fronts hjemmeside, hjemstedet for den frie debat(fri som i hvid).