fredag, august 18, 2006

afsted til hysteri.

Så er der ikke mange timer til den ene halvdel af mavepusteren flyver en lille smuttur til London. Jeg skal være "støttepædagog" for en ven der har vundet rejse og pokerturnerings-adgang på et eller andet slot i London, så det skal nok blive fornøjeligt.

Imens jeg er væk, må I huske at lege pænt. Ingen slagsmål og beskidte ord. Jenz du skal huske at tørre dine sko af inden du smadrer rundt i stuen og kramperen og de anonyme skal vare sin mund, ellers vanker der flade sproglige lusinger når jeg kommer hjem.

Imens jeg er derovre, tjekker jeg lige hvor slemt terrorhysteriet er. Nu er jeg typen der altid glemmer at jeg har lagt en kniv i min rygsæk, smider passet væk i flyet eller kommer med alverdens sarkastiske bemærkninger når det er mindst belejligt, så jeg skal nok få testet beredsskabet.

Kirle står for butikken imens, og har lovet at slette alle nedsættende bemærkninger om minoriteter i Danmark. Vi giiider dem ikke mere, så drop det nu bare. Det viser en del mere om de folk der kommer med dem, end muslimerne.

Hyggehejsa