mandag, november 13, 2006

Narko på Christiansborg.

JA jeg ved sgu godt hvem der tager det, jeg så det nemlig selv da jeg var inde sidste valgaften(!).
Historien er simpel, BT har testet 30 toiletter og fundet kokainspor på tre toiletter i nærheden af Enhedslisten,Radikale og Dansk Folkeparti. Folketingets formand er vred og de forskellige partier er rystede.

Nu ville jeg så gerne sige at det var Pia Kjærsgaard jeg så snige sig ud på toilettet og snøfte lidt kokain. Men faktum var at jeg sad på fællestoilettet og hørte lidt diskret sniffen fra en de andre båse, og da jeg så stod og vaskede hænder kom skurken ud. Og det var hverken en hippie fra Enhedslisten eller en oversmart radikal. Næh det var såmænd en ganske kendt kvindelig studievært fra en af de store tv-kanaler.

Det hele minder mig om en rustur med statskundskab på københavns universitet, hvor jeg til skade kom til at gå ud på toilettet og fornemmede en særlig "duft" af hash. Og inde på et af toiletterne stod så ca 10 af Danmarks fremtidige ledere og røg en kæmpe joint. Det var nok der jeg missede nøglen til magten, for jeg takkede nej og siden da er jeg sikkert blevet overvåget af PET. Jeg har trods alt noget snavs på potentielle partiledere.

Åh de stoffer. Og åh den moralske kvababelse. Tag jer nu sammen og snak om de 1000vis af døde i Irak istedet, tak.

link til stoffer i magtens korridorer