tirsdag, oktober 10, 2006

DFU: Sikke de kan..

Kenneth Kristensen formåede at skyde sin egen troværdighed i sænk. Således var det åbenbart fotografen der "snød" DFUerne til at tegne Mohammed.

citat:
»Martin Knudsen var en del af en seks-otte mand stor gruppe, som skulle stå for underholdningen. Ifølge mine oplysninger har Martin Knudsen nikket til og tilskyndet, at der skulle laves satire over Muhammed,« siger Kenneth Kristensen.

Ifølge landsformanden er der 'en rimelig sandsynlighed' for, at forslaget om at tegne Muhammed kom fra Martin Rosengård Knudsen selv. Men det står ikke helt klart, da medlemmerne på det tidspunkt var påvirkede af alkohol.


Sjældent har man da hørt så ynkelige bortforklaringer. Så stive er DFUerne sgu heller ikke, og som Martin K påpeger:

»Jeg forholdt mig som en god antropolog. Jeg satte mig med en øl, sagde ingenting og forsøgte at være en flue på væggen. (..) bortset fra et enkelt forslag om en drikkeleg om at tage tøjet af, handlede alle forslag i gruppen om at skose og håne Muhammed.
Det er ikke mig, der har indført fremmedfjendskheden i Dansk Folkeparti. Det klarer de fint uden min hjælp,«


Så sandt, så sandt.


link til selv-brændemærkningen af Kenneth Kristensen som dybt utroværdig