fredag, marts 24, 2006

prikket!

ja, så blev det vel min tur, så nu får I lidt at vide om min fortid etc. Det er den klassiske vandreting, med en masse personlige spørgsmål, som man skal sende videre. Here we go.

4 jobs, jeg har haft:
Bartender på Vega(nederen job i længden. At skulle arbejde fredag og lørdag aften holder ikke)
Telefonsælger for Jyllands Posten (sandt, længe siden, jeg var ung og uerfaren og jeg skammer mig)
Instruktør på datalogi i Matematik og Beregning (det ultimative nørdejob)
IT-fætter på duckling. (gratis cola...genialt)

4 film, jeg kunne se om og om igen og igen:
Uh der er mange. Har lige set Collateral af Michael Mann igen-igen, med bla. Tom Cruise, I hans bedste rolle. Kan klart anbefales til alle!
Så er der American Beauty, der nok må defineres som favoritfilmen over alle. Fik virkelig øjnene op for Kevin Spacey i den film.
Så er der Amalie, der appellere til den romantiske del af undertegnede, og så er den helt genial.
Den sidste film er den kendte matrix-ringenesherre-starwars film som vi alle kender, elsker og ligger os i kø for at se.

4 steder jeg har boet:

Øh..har boet i Varde, Hvidovre og nu i Valby. Vi flyttede vist lidt rundt i Varde da jeg var helt lille, så jeg når vel lige op på fire.

4 tv shows, jeg kan lide:

Tjah. Ser af princip ikke fjernsyn, men det går altid galt:
Præsidentens mænd(har jo ikke studeret statskundskab for sjovt)
Venner (hjernedødt, men genialt når man ligger syg)
Prison Break (er vist ikke kommet til dansk tv endnu, men den er fed!)
Simpsons (siger sig selv!)

4 steder, jeg har været på ferie:

Brasilien, Rio de Janerio(alene du...ikke for børn)
Ægypten (pyramider, Nilen, hele svineriet. På den fede uturistede måde)
Hvalpsund, Nordjylland(lange kedelige sommerhusferier som lille. Sommerhuse burde være forbudt for børn)
Mexico (Varmt, go mad, salmonellaforgiftning, jungle, you name it)

4 partier, jeg har stemt på:

Øhm. Enhedslisten, SF, mig selv(sidste folketingsvalg), Minoritetspartiet

4 aviser, jeg læser:
Politiken, Information, Urban, Metroexpress..the usual suspects. Lytter gerne til podcast fra p1, men det tæller nok ikke.

4 tænkere, jeg kan lide:
Gandhi. (Hvor cool og utopisk har man lov at være?)
Karl Marx (he..ja nu kommer folk rendende med pegefingre, men manden havde sgu ret i mange af sine analyser. )
Niklas Luhmann (ham er det sikkert ingen der kender, men nu har jeg skrevet speciale om mandens teorier, og så skal han sgu med. Han har bla. indrømmet at mange af hans pointer kom frem ved indtagelse af hallucinerende stoffer, og det kan ses/læses. Respekt)
John Lennon/diverse hippier(hate nothing but hate itself)

4 websteder jeg dagligt frekventerer:

www.slashdot.org (nørdnews til folket)
www.dilbert.com (for grineren. Og nu m blog)
www.blogbot.dk (blogs i spandevis)
www.universitetsradioen.dk/roskilde/ (den fedeste rygteside om bands der kommer på roskilde)

4 favoritspiser:
Boller i Karry (masser af karry...stærk karry)
Kylling (kæresten spiser det ikke, så nu er det blevet luksus :) )
Whopper (ummm...især når man er godt stiv)
Rejemadder m majonæse, citron og hele svineriet

4 steder jeg hellere ville være lige nu:
Rom - så kunne kæresten passe mig mens jeg var syg :)
Uruguay - vil også på forretningsrejse, og lave ølreklamer i sydamerika!
I seng - er på vej
I et fly, på vej ud i verdenen, med lysene fra en giga-storby under mig.

4 bloggere jeg prikker:
engangtil.blogspot.com
martin.gausby.dk
jeg ved I læser den her blog, så prik, prik!
Aner ikke hvem jeg ellers skal prikke...er sikkert den sidste i fødekæden alligevel :( Føl jer frie til at prikke jer selv fra mig af