onsdag, marts 22, 2006

just-eat og tilbage igen..

Jeg er en stor fan af just-eat.dk. Det er dælme smart med udbringning af pizza, mens man sidder foran computeren, og nørder, eller som i dag er for syg til at løfte telefonrøret. Og så slipper man for at gemme alle de brochurer over det hele. Herligt.

Men det kræver også at teknologien virker, og når det er som i dag hvor jeg ligger bundet til sengen med en knurrende mave og influenze, skal det bare ikke fejle. Efter de obligatoriske 40 minutters ventetid ringede jeg til pizzariaet og spurgte til min ordre. De havde ikke fået noget, om jeg kunne faxe den igen. Men, men...jeg har brugt just-eat.dk. Jaja, men kan du faxe den igen.

Suk. Så måtte jeg have fat i de flinke fyre på just-eat.dk og så må de tage sig af det. Imens er min mave ved at gøre oprør. Den vil have cola...og Lamb Curry...nu

link til just-almost-eat.dk