mandag, december 12, 2005

lidt til hvert køn

Da det er snart er jul, deler jeg naturligvis gerne en lille nørdet gave ud til læserne af min blog ;o). Først til alle pigerne, er her en guide i ti trin til hvordan man skal behandle sin computernørdkæreste. Håber der er nogle gode råd, jeg syntes i hvertfald de var meget dækkende, og lidt skræmmende.
link til dating an apple developer

Til fyrene, er her en side med gode ideer til diverse lettere nørdede tatoveringer. Hvad med at stave GAME OVER på dine knoer, eller en mandelbrot figur på ryggen?

link revenge of the tattooed nerd


Hvorfor lige pludseligt alt dette nørderi? Fordi jeg har fået nyt job, og nu skal til at være en rigtig nørd. Programmere i ruby og den slags, og få penge for det samtidigt. Det skal nok blive sjovt, og så er der gratis(!) cola. Hurra hurra.

link til min nye arbejdsplads hjemmeside, duckling.dk