onsdag, april 12, 2006

Cykeltjans

ja, så har en kombination af foråret, manglende kondition og en bankkonto der udstøder nød-røgsignaler tvunget mig op på cyklen. Ikke mere buskørsel her, næh nu er det cykelmyggen-Allan der gør Københavns gader (endnu mere) usikre.
Med "moderigtig" Thinsulate hue og (næsten) matchende handsker, kan I nu se mig køre i anstændigt tempo, mens jeg prøver at ignorere de cykelvante-tempokonger der tundrer forbi mig.
Jeg har opgivet at forfølge disse folk, selvom jagt-instinktet siger jeg skal. Det ender bare med en gennemsvedet t-shirt og en alt for tør gane. Så nu er det et anstændigt og ikke-svedigt tempo. Så kan man også nå at hilse på folk man kender :o)

bonus til alle i dag. Rasmus Rasmussen har lavet et (langt) interview med den verdensberømte forsanger for Magtens Korridorer, Johan Olsen. Du kan finde det på podkammeret.dk

link