fredag, marts 31, 2006

Så er der nye ting.

Kender I det med at nyindkøb og gaver altid hober sig op? Man får ikke en disse de fleste dage, og så pludselig hober det sig op med gaver og nyindkøb.
Sådan en dag var det i dag. Samtidigt er det også den første dag, der ikke bestod af eksamenlæsning og sygdom i flere uger.

Her er dagens høst:

Placebo, Meds:
Har alle cder med Placebo, og når de nu skal spille på roskilde, så er dette jo et must. Er ved at rippe den til Itunes nu, og det lyder sgu ganske godt. (ja jeg kan rippe en cd og lytte til en cd samtidigt. Det er jo en mac det her :)









Agile Web Development with Ruby:

Den har jeg sgu ventet længe på, fik den via Amazon.co.uk med stort besvær. Bogen er den eneste om emnet, og et must for at jeg kan komme rigtig igang med arbejdet. Så nu skal der nørdes embeded ruby.<%= 100.times(håndtegn) %> til webdrengene.










Linus Torvalds - bare for sjov:

Faldt over bogen på biblioteket, så den tæller vel egentlig ikke, men bare lige for at nå den yderste nørdhed, havde jeg tænkt mig at tæske mig igennem denne(studierelevante)bog, om manden der opfandt Linux. Tænk hvad jeg ikke kan få læst af normal skønliterratur når jeg engang bliver færdig med studierne. Om normale emner, som alle kan være med i:o)