onsdag, november 16, 2005

det var så den valgkamp..

..og det gik jo knap så godt for minipartiet. Men vi fik dog trods alt 1000 stemmer i København og det var dælme flot. Ja 1/3 enhedsliste- eller sf-mand kan vi vel tage æren for. Men om partiet kan holder dampen oppe er svært at vurdere.
En stensikker vinder var dog Rune Engelbrechts afsløringer af Louise Freverts eskapader der ihvertfald i følge Søren Pind var en af årsagerne til at højrefløjen ikke fik et ben til jorden i København. Selv hælder jeg dog til at det nok var Ritt-effekten, og græder i mit stille sind over at socialdemokraterne sammen med de radikale har flertal her i kbh. Suk. Personligt mener jeg det er en af de værste kombinationer i dansk politik, da de radikale er nogle højreorienterede sataner, ihvertfald på det økonomiske plan og ikke har stået for meget andet end nedskæringer af sociale ydelser.

Men man må se fremad og håbe at vinden blæser lidt lunere til næste valg. Her på bloggen holder jeg ihvertfald fanen højt, og lover at give mavepustere ud i massevis.

ps.
I øvrigt har hjemmesiden haft rigtig mange besøgende de sidste par dage. Hvis dette skyldes valget, håber jeg I er blevet inspireret (-: