fredag, oktober 14, 2005

jeg er vred

Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Rikke Hvilshøj, national uberführer vil undersøge om man kan forbyde burkaen i Danmark. Hvorfor? For den nationale sikkerhed? Hvad snakker de om? Skal vi også forbyde dynejakker? Og tykke mennesker?
Jeg kan kun se deciderede racistiske argumenter for dette forslag og jeg væmmes ved vores regering. Jeg håber at alle rettænkende danskere, vil gå i fælles front mod dette forslag, og at protestmarcherne vil begynde. Jeg personligt skal da ihvertfald ud og købe mig en burka. Fuck regeringen.
link
update
citat fra pia K
Dansk Folkepartis formand, Pia Kjærsgaard, siger, at partiet 'absolut' vil gå ind for et burkaforbud i Danmark på linje med det, der er under forberedelse i Holland.»Vi kender det jo alle sammen. Det er mærkværdigt at møde en, hvor man ikke kan se noget som helst, næsten ikke en gang øjnene«, siger Kjærsgaard til Ritzau.
Med samme argument vil jeg gerne have alle folk i Danmark i december forbudt...